Monday 16 October 2017

TRIP KOREA 2013

hai...trip ni sengaja aku coretkan untuk kenangan sbb byk dah memori aku hilang tentang lawatan ni.. sengaja jugak aku masukkan semula sbb nak bagi ada story untuk korang yang nak jelajah Korea.. trip ni aku mula2 pergi dgn family..22 APRIL 2013 – 26 APRIL 2013 ..masa ni umur aina baru setahun dan wafiq 4 tahun..kitaorg pergi sebelum pindah rumah baru dekat Jitra..Sebulan sebelum masuk rumah baru...trip ni mmg dirancang dgn segala tentatif bagai..tp last2 ikut skit2 ja..haha so kami pergi ni time musim baru nak sakura..sempat la merasa bunga cantik...paling aku ingat masa pergi dan balik dlm flight aina nangis berjam2 dalam flight..xtau sbb apa..msa tu dia pun xsihat sgt..kami pergi ni booking hotel pun guna airasia..maklumla xcerdik lg masa ni..rupanya lg jimat booking guesthouse..haha..pengalaman..bwk roti dan ikan bilis ja..makan xcukup..sbb xtau byk hal..so byk tempat lawatan kami pergi..nnti aku masukkan itenary aku dalam ni...alhamdlillah pengalaman best..kat sana ada city tour bus..so xrisau nak jalan2 dalam Seoul..so korang cuma kena amik bas jer untuk jalan2 dalam Seoul..byk tempat lawatan dan sejarah..kami pergi byk lepak dan rehat2..sana korang kena try susu pisang..sedap..hihi..paling best tempat kitaorg jalan2 kat bridge sampai malam kami lepak..then naik cruise...

kat nami island
kat muzium science
jalan dr hotel nak naik train
Seoul Korea
musim bunga skit2
kebab the best
kat taman
turun train nak ke nami island
sampai nami island
kat taman 
N seoul Tower
sejuk sembunyi bawah bridge
shopping kat Dongdaemun
N Seoul Tower
Gambar paling comei
Nami Island
Train ke Nami Island
Jalan2 taman
Seronok jumpa bunga yg ada2 ja
susu pisang wajib cari
tempat makan malam
aina selepas nangis berjam2 
ini ja bunga yg jumpa
paling best lepak sblm naik cruise
aina comel
best
suka gambr ni
lawatan muzium


sarapan kat hotel
bendera malaysia kat kapal nak ke Nami






Strawberi paling besaq dan manis
makan malam kat restoran turki..nasi sedap sgt

Gambar paling aku sayang

ok tu ja la aku boleh kongsi..tentatif aku masukkan...kot la korang boleh guna nnti...


ok bye.....


No comments:

Post a Comment